Turnetë

December 29, 2022

LAN ose Online: Një Make-Or-Break për bastorët e eSports

Ardit Krasniqi
WriterArdit KrasniqiWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Pandemia globale ka sjellë një bum në bastet e Sporteve. Ai gjithashtu ndaloi turnetë LAN, por solli rritjen e turneve në internet. Sidoqoftë, turnet e drejtpërdrejta LAN po kthehen me lehtësimin e bllokimeve dhe programet e imunizimit që rezultojnë efektive. 

LAN ose Online: Një Make-Or-Break për bastorët e eSports

Kur vendosni baste në eSports, është thelbësore të merret parasysh nëse ngjarja në fjalë luhet në internet ose në një rrjet lokal (LAN). Bastet që marrin kohë për të hetuar shkaqet e ulje-ngritjeve të një lojtari në një ndeshje të caktuar, kanë një shans më të lartë për të fituar bastet e tyre në të ardhmen.

Nëse dëshironi të mësoni më shumë rreth efekteve të LAN kundrejt turne online në baste eSports, Vazhdo te lexosh.

LAN kundër Turneve Online: Cili është ndryshimi?

Së pari, ne duhet të përcaktojmë se çfarë nënkuptojmë kur diskutojmë LAN ose turne online. Lojërat e Rrjetit Lokal të Zonës (LAN) ndodhin mes njerëzve të pranishëm fizikisht në të njëjtin vend dhe jo në distancë nëpërmjet internetit.

Shumica e LAN-ve zhvillohen në stadiume dhe transmetohen drejtpërdrejt në faqet e internetit si Twitch dhe YouTube. Jo vetëm që atmosfera është e ndryshme, por edhe ndenjëset, tavolina, hapësira dhe vendi.

Gjatë një konkursi online, pjesëmarrësit përdorin internetin për t'u lidhur me një server në një vend tjetër. Lojtarët janë të shpërndarë fizikisht dhe gjeografikisht, që do të thotë se ata duhet të përdorin kompjuterët e tyre dhe lidhjet e internetit në shtëpi.

Gjatë këtyre turneve, bastorët mund të jenë të sigurt se pjesëmarrësit po përdorin një strukturë me të cilën janë njohur dhe që do të maksimizojë performancën. Në të kundërt, lojtarët nuk do të marrin fjalën në konfigurimin e tyre gjatë ngjarjeve LAN dhe në vend të kësaj do të kenë të bëjnë me çfarëdo pajisjeje që ofrohet.

Bastet në një turne eSports LAN kërkon marrjen parasysh të niveleve të aftësive të lojtarëve dhe shkallës së ngjarjes, logjistikës së udhëtimit, presionit, kapacitetit të lojtarëve për të ndërvepruar me njëri-tjetrin gjatë një loje dhe mundësinë e një avantazhi në fushë.

Ndonëse është e vërtetë që lojtarët mund të konkurrojnë në turnetë e-Sporteve online nga komoditeti i shtëpive të tyre, ata ende duhet të merren me çështjet e vonesës së serverit ose "ping" (kohëzgjatja që duhet që të dhënat të transmetohen në server dhe prapa) , e cila mund të jetë veçanërisht problematike në varësi të vendndodhjeve relative të anëtarëve të ekipit dhe serverit.

Ping: Faktori kryesor që veçon LAN kundrejt turneve në internet

"Ping" është një term i përdorur në lojërat online për të treguar kohën që duhet që veprimet e një lojtari të pasqyrohen në përgjigjen e serverit. Termi "lag" i referohet një rritjeje ose rritjeje të papritur në sasinë e kohës që duhet që një komandë e lëshuar nga pajisja juaj të merret dhe përpunohet nga serveri i lojës ose që një komandë e lëshuar nga serveri të pranohet nga pajisja juaj. Quhet "ping" dhe të kesh një ping të ulët nënkupton më pak vonesë dhe një përvojë më të lëngshme të lojës.

Njësia e kohës e përdorur për të matur një ping është milisekonda (shkurtuar "ms"). Në përgjithësi, një ping prej 15 milisekonda ose më pak është i jashtëzakonshëm, 15 deri në 45 milisekonda është i mrekullueshëm dhe 45 deri në 100 milisekonda është i tolerueshëm. Pingat mbi 100 ms mund të jenë të vështira për t'u luajtur, ndërsa ping mbi 250 ms zakonisht nuk mund të luhen.

Në varësi të nivelit të aftësive të lojtarit dhe lojës që luhet, këto ping mund ose nuk mund të luhen. Lojëra si Massive Online Battle Arenas (MOBA) dhe gjuajtëse në vetën e parë (FPS) janë jashtëzakonisht të ndjeshme ndaj ping, me shumicën e lojtarëve që raportojnë problemin midis 50 dhe 90 milisekonda. Lojërat me role në internet (MMO) dhe lojërat strategjike në kohë reale (RTS) janë më falëse ndaj ping-ve më të mëdhenj, ndërsa lojërat e bazuara në kthesa mezi e vënë re atë.

Sa i rëndësishëm është Ping në lojën konkurruese?

Në lojërat konkurruese, ping shpesh luan një rol më të madh se sa për lojtarët e rastësishëm. Shumica e turneve të mëdha profesionale të sporteve elektronike mbahen në qendrat LAN për të reduktuar efektet e vonesës. Është një mënyrë e mirë për të siguruar që përpjekjet e lojtarëve, jo shpejtësia e rrjetit, të përcaktojnë rezultatin e lojës.

Krijimi i një strategjie bastesh eSports bazuar në LAN kundrejt Turneve Online

Këtu janë disa faktorë që duhen marrë parasysh kur ndërtoni strategjinë tuaj të basteve esports bazuar në faktin nëse loja juaj e preferuar eSports po zhvillon turne LAN ose online.

Njohja e preferencës së lojtarit

Preferencat e një lojtari për ngjarje të ndryshme mund të ndryshojnë në varësi të individit. Turnetë në internet eSports u mundësojnë lojtarëve të konkurrojnë nga komoditeti i shtëpive të tyre ose nga një mjedis i njohur ekipor.

Në të kundërt, një lojtar duhet të mësohet me mjedisin dhe pajisjet në një ngjarje LAN. Problemet e shoferit nga zhvendosja e pajisjeve në pajisje të ndryshme janë një shqetësim i rregullt kur përdorni një sistem tjetër, veçanërisht në lojëra si CS: GO, ku të kesh një synim të përsosur mund të nënkuptojë ndryshimin midis fitores dhe humbjes.

Ndërsa të luash në komoditetin e shtëpisë ka shumë përparësi, gjithashtu rrezikon që lojtari të humbasë përqendrimin dhe të luajë nën potencialin e tij/saj. Si atlet, mund të zbuloni se të luash përpara një turme të zhurmshme dhe entuziaste rrit dëshirën dhe vendosmërinë tuaj.

Vlerësoni performancat e mëparshme

Aftësia e një ekipi për të komunikuar në një turne LAN mund të pengohet nga madhësia e madhe e turmës dhe nivelet pasuese të zhurmës. Ndërsa lojtarët mund të shohin ekranet e njëri-tjetrit, puna efektive në grup mbështetet shumë në komunikimin verbal. Prandaj, bastet serioze shpesh do të eksplorojnë kombësinë e një ekipi përpara një ngjarjeje LAN.

Që nga shumica e lojtarëve në një ekip i kombësisë së përzier e-sport nuk do të jenë në gjendje të komunikojnë me njëri-tjetrin në gjuhën e tyre amtare, ata mund të jenë në disavantazh më të madh. Megjithëse ekipe të tilla janë të njohura në Dota 2, kabinat janë të disponueshme në garat kryesore si The International për të ndihmuar në zbutjen e efekteve të zhurmës së spektatorit.

Kuptoni presionin e turmës

Përmasat e turmave ndryshojnë në varësi të ngjarjes. Në Lidhja e Legjendave, për shembull, sezoni i rregullt i çdo lige luhet në LAN, megjithëse para një audiencë relativisht të kufizuar në një studio. Arena më të mëdha mund të strehojnë turmat që pritet të marrin pjesë në Finalet e Botës.

Herë pas here, një ekip më pak i talentuar mund të fitojë një ngjarje LAN thjesht duke luajtur lojën e tyre të zakonshme dhe duke mos lejuar që presioni të bjerë mbi ta. Jo të gjithë mund të performojnë më të mirën e tyre nën vëzhgimin intensiv të një audiencë të drejtpërdrejtë, por disa atletë lulëzojnë nën barrën e një mjedisi të tillë.

Gabimet dhe qëndrueshmëria mendore

Çdo lojtar ndjen presion kur merr pjesë në esports konkurrues, por ata të gjithë i përgjigjen ndryshe. Disa lojtarë mund të kuptojnë se vendosja e lojës është një shpërqendrim i madh, duke zgjatur efektet e gabimeve që përndryshe do të harroheshin pas disa minutash.

Mund të mësoni më shumë rreth reagimit të mundshëm të një lojtari ndaj një situate sfiduese duke analizuar të dhënat e performancës së tij pasi të kenë bërë një gabim kritik. Kini parasysh këtë gjatë vendosjes së basteve në turnetë e sporteve LAN, ku aksionet janë më të larta dhe forca mendore e një lojtari mund të testohet nga një goditje e humbur ose një goditje e dështuar.

Duke marrë parasysh vendndodhjen dhe udhëtimin

Lojtarët seriozë në esports tashmë do të ndikojnë në ndikimin e udhëtimit në performancën e një ekipi në një ngjarje. Meqenëse vonesa në avion mund të ndikojë ndjeshëm në performancën e një lojtari dhe, si rrjedhojë, në shanset e ekipit për sukses në një garë, shumë skuadra tani marrin masa për të siguruar që anëtarët e tyre të kenë kohën e duhur për t'u rikuperuar nga efektet e udhëtimeve në distanca të gjata.

Bërja e disa kërkimeve të shkurtra mbi vendndodhjen e një ngjarje LAN dhe krahasimi i tij me rajonin e origjinës së pjesëmarrësve ose faqet e mëparshme të konkurrencës mund të japë informacion të dobishëm. 

Përpara se të bëjnë një bast, bastorët duhet të marrin parasysh faktorë të tillë si njohja e lojtarit me kulturën, gjuhën dhe kuzhinën lokale.

Edhe pse mund të jetë më pak e dukshme në esports, provat statistikore sugjerojnë se ekipet që performojnë në një nivel më të mirë kur konkurrojnë në vendin e tyre kanë një avantazh të vogël. Skuadra vendase ka përparësinë në fushë, pasi nuk duhet të udhëtojë aq larg dhe publiku i brohorit. Kundërshtarët e tyre duhet të përballen me armiqësinë e turmës, ndoshta me apatinë, e cila mund të demoralizojë dhe të varfërojë moralin.

Mendimet Përfundimtare

Ky artikull shpjegon pse është e dobishme të dini se cilët lojtarë kanë më shumë gjasa të fitojnë në cilat ngjarje dhe si kjo njohuri mund të udhëheqë strategjinë tuaj të basteve. Shumë lojtarë të basteve elektronike bëjnë gabim duke supozuar se performancat e ekipeve në LAN ose turne online janë identike. Duke mbajtur parasysh informacionin e mëparshëm dhe duke bërë disa kërkime paraprake, ju mund të shmangni këtë grackë dhe t'i jepni vetes një shans më të mirë për të mposhtur shanset.

About the author
Ardit Krasniqi
Ardit Krasniqi
About

Ardit, një shqiptar i krenar, kombinon me mjeshtëri dashurinë e tij për lojrat e kazinos me aftësinë e tij gjuhësore. Si një lokalizues i udhëzimeve për kazino online, puna e tij është e pasur me nuancat kulturore.

Send email
More posts by Ardit Krasniqi

Të rejat e fundit

Raging Bolt: Metagame e Mbretit të Ri të Pokémon VGC
2024-04-10

Raging Bolt: Metagame e Mbretit të Ri të Pokémon VGC

Lajme