Terminologjia

Zhargoni i referohet shprehjeve, frazave ose fjalëve të veçanta të përdorura në një fushë ose profesion të caktuar, si ligj, sport, mjekësi, biznes, etj. Në mënyrë tipike, zhargoni kuptohet nga përdoruesit në atë zonë të caktuar; është e vështirë për njerëzit e tjerë të kuptojnë. Thënë kështu, zhargoni i eSports është një fushë më vete dhe ka një gamë të gjerë frazash dhe terminologjish të përdorura nga bastorët dhe lojtarët. Dhe ndërsa disa nga këto terminologji janë specifike për lojën, të tjerat janë terminologji të përgjithshme.

Zhargoni është një pjesë dhe pjesë kritike e eSports. Së pari, duhet të ketë komunikim të mirë midis lojtarëve të eSports, tifozëve, lojtarëve dhe palëve të tjera të interesuara. Për bastorët e eSports, zhargoni mund të jetë ndryshimi midis fitores dhe humbjes. Sigurisht, askush nuk duhet të vendosë një bast kuptimin e të cilit nuk e kupton.

Zhargoni i sporteve dhe lojërave konkurrueseTerminologjia e lojërave MOBAZhargoni i lojërave FPS

Duke qenë se biblioteka e zhargonit esports është e thellë, ia vlen të lini kohë për të mësuar rreth zhargonit përpara se të vendosni bastin e parë. Pjesa më e mirë është se të kuptuarit e këtyre terminologjive nuk është larg nga e mundur. Ky postim në blog kërkon të zbulojë disa nga terminologjitë më të përdorura në botën e esports.

Section icon
Zhargoni i sporteve dhe lojërave konkurruese

Zhargoni i sporteve dhe lojërave konkurruese

  • Sportet: Video lojëra me skena konkurruese. Disa nga eSportet më të njohura përfshijnë CS: GO, League of Legends dhe Dota 2.
  • Zonimi: Detyrimi i kundërshtarëve të largohen nga një zonë me përdorimin e agresionit. Kjo synon t'i japë palës së lojtarit një avantazh konkurrues duke siguruar zonën më të sigurt.
  • Ndihmoni: Dëmtimi i një kundërshtari më pas lënia e tij për t'u vrarë nga një shok skuadre. Për shembull, një lojtar mund të godasë një armik dhe të largohet për një kohë. Kur një shok ekipi vjen dhe vret armikun, lojtari shënon një asist.
  • Dera e pasme: Duke u fshehur prapa ose rreth një armiku pa e ditur, ndoshta sepse fokusi i tyre është diku tjetër. Në momentin që ata e kuptojnë, tashmë është tepër vonë.
  • Bots: Lojtarë të kontrolluar nga një kompjuter, por me të cilët lojtarët njerëz mund të konkurrojnë gjatë lojës. Bots lejojnë lojtarët të përmirësojnë aftësitë e tyre përpara garave.
  • Gjeneruesi i numrave të rastësishëm: Shkurtuar si RNG, kjo i referohet një elementi rastësie të përfshirë në disa lojëra, të tilla si Hearthstone.
  • Kampi: Kur lojtarët kampojnë, ata qëndrojnë në një vend të favorshëm, si p.sh. një kënd, dhe e qumështojnë atë për vrasje ose sende. Rrugët e afrimit në këtë pikë janë zakonisht të kufizuara.
  • Kombinimi: Një sekuencë sulmesh ku njëri të çon në tjetrin. Kjo i privon kundërshtarit mundësinë e arratisjes. Ata as nuk mund të bllokojnë apo kundërshtojnë sulmin.
  • Qarku: Të gjitha ngjarjet e esport në një vit kalendarik. Për shembull, Dota 2's Circuit përfshin Minors, The International, Majors dhe ngjarje bamirësie.
  • Mbaj: Kur një lojtar performon mirë për të kompensuar performancën e keqe të ekipit të tyre, dhe skuadra shkon deri në fund për të fituar fitoren, ai lojtar thuhet se e ka mbajtur skuadrën.
  • Buff: I referohet një efekti, aftësie ose magjie që rrit fuqinë e një personazhi.
  • Moho: Përfshin një kundërshtar që përpiqet të kryejë një veprim kundër një lojtari, por lojtari kundërvepron për të neutralizuar veprimin. Për shembull, kur një lojtar merr një fuqi përpara një kundërshtari që e pa i pari, thuhet se ai e ka mohuar kundërshtarin.
  • Edge bast: Një avantazh që një lojtar sportiv ka mbi një libër sportiv. Ky avantazh mund të merret në mënyra të shumta, duke përfshirë krijimin e një sistemi bastesh që shfrytëzon marzhet ose studimin e lojërave/ndeshjeve për të fituar njohuri që e ndihmojnë bastuesin të vendosë baste fituese.
  • Karrem: Pretendimi i dobët për të joshur një kundërshtar në një situatë ku ata lehtë mund të mposhten.
  • Raporti i KDA: Raporti KDA (vrasje, vdekje, asistime) është numri i vrasjeve, vdekjeve dhe asistimeve që i atribuohen një lojtari në një ndeshje.
  • Trullan: Një lojtar që është i ri në një titull të caktuar loje. Noobs ka nevojë për kohë për të kuptuar se si funksionon loja.
  • Gank: Shumë lojtarë që sulmojnë një kundërshtar. Kundërshtarët që arrijnë t'i shpëtojnë një bande pa ndihmën e shokëve të tyre të skuadrës besohet se janë shumë të aftë dhe të fuqishëm. Disa madje vazhdojnë të vrasin bandat.
  • Top qelqi: Një lojtar që vret ose merr pikë për ekipin e tij në mënyrë shumë efektive, por është i prekshëm, dhe një objektiv i lehtë për kundërshtarët njihet si një top xhami. Në FPS, topat e qelqit janë ato që lojtarët mund t'i blejnë pa asnjë armaturë. Në MOBA, topat e qelqit janë zakonisht heronj me dëmtim të lartë për sekondë.
  • Zhvilluesi: Një firmë që prodhon lojëra esport. Sigurisht, ka lojëra të prodhuara nga më shumë se një firmë. Një shembull klasik është Call of Duty.
  • Objektiv: Objektiva ose gola të veçantë që e vendosin ekipin e lojtarit në një pozicion të favorshëm. Objektivat mund të përfshijnë gjëra të tilla si një përbindësh që ofron një tifoz për një ekip.
  • Kiting: Duke u larguar nga një kundërshtar në ndjekje duke mbajtur një distancë relativisht të sigurt.
  • Kujdesi për fëmijë: Shpesh ndihmon shokët e skuadrës në mënyrë që ata të fitojnë më shumë fuqi për të vazhduar të luftojnë.
  • Gjungling: Qëndrimi në xhungël për të fituar ar dhe përvojë në vend që të vrasësh neutralë.
  • Ndërtimi: Kur një lojtar ndërton, ata përmirësojnë bazën ose karakterin e tyre duke u dhënë atyre aftësi dhe sende. Zona e fokusit varet nga lloji i ndërtimit. Këto zona mund të përfshijnë mbrojtjen dhe dëmtimin.
  • Klani: Lojtarët që luajnë lojëra me shumë lojtarë rregullisht njihen si klan.
  • Trajneri: Trajnerët janë figura/personazhe përgjegjës për përmirësimin e performancës së një ekipi. Ata e bëjnë këtë duke dhënë këshilla, taktika dhe strategji. Ata gjithashtu mund të analizojnë statistikat e kundërshtarëve.
  • Poke: Qëndrimi në një distancë të sigurt dhe lëshimi i dëmit ndaj një kundërshtari në pjesë derisa ata të dorëzohen.
Zhargoni i sporteve dhe lojërave konkurruese
Terminologjia e lojërave MOBA

Terminologjia e lojërave MOBA

Ndërsa shumë lojëra MOBA (arena e betejës në internet me shumë lojtarë) janë të disponueshme sot (që nga viti 2022), Dota 2 dhe Liga e Legjendave janë padyshim më të njohurit dhe më të luajturit në këtë zhanër. Kështu, ia vlen të shikosh këto të dyja.

  • Tankier: Tanket janë personazhe që, pavarësisht se janë të ngadaltë, janë shumë të vështirë për t'u vrarë, sepse ata mburren me një ton armaturë të fortë.
  • Squishy: Këta janë vrasës të mëdhenj, p.sh. gjuajtës dhe vrasës, por janë shumë të dobët kur bëhet fjalë për mbrojtjen. Fakti që ata nuk mund të mbrohen i bën ata të mprehtë (ata lehtë mund të vriten). Për t'u siguruar që ata të mbijetojnë gjatë, ata lëvizin nëpër hartë me shumë kujdes, duke siguruar që të përfshihen vetëm në beteja që mund të fitojnë me më pak kombinime, të themi, një ose dy.
  • Ushqyes: Një ushqyes është një lojtar që vritet vazhdimisht nga kundërshtarët. Megjithatë, ushqyesit mund të jenë të rrallë në ndeshjet konkurruese.
  • AoE: AoE, e cila në tërësi është Arena e Efektit, është një aftësi, efekti i së cilës ndihet në të gjithë zonën e kundërshtarit (siç zgjidhet nga lojtari) dhe jo vetëm në një kundërshtar të vetëm. Kjo aftësi është e dobishme kur keni të bëni me shumë kundërshtarë të vendosur në një zonë të vetme të vogël.
  • Shtytja: Synimi i një ekipi për të lëvizur zvarritet në korsinë e kundërshtarëve për të shkatërruar frenuesit, kazermat, frëngjitë ose kullat e tij. Një shtytje mund të realizohet nga një ekip ose një lojtar; kjo varet nga ecuria dhe situata e lojës.
  • Pika: DoT (Dëmtimi me kalimin e kohës) janë artikuj që shkaktojnë dëme tek kundërshtarët gradualisht përmes helmimit, gjakderdhjes ose djegies.
  • Fundit: Aftësia më e rëndësishme e një kampioni të veçantë.
  • Bujqësia: Vrasja dhe goditja e fundit e zvarritësve/minionëve në fazën e korsisë.
  • Gjaku i Parë: Vrasja e parë gjatë një ndeshjeje MOBA. Vrasësi zakonisht merr bonus ar.
  • FF: Kur një shok skuadre i kërkon ekipit të "humbet", të heqë dorë nga loja dhe të dorëzohet.
  • AA: AA do të thotë Auto Attack, kur lojtari nuk përdor asnjë aftësi përveç sulmit bazë (mund të jetë ose përleshje ose me rreze).
Terminologjia e lojërave MOBA
Zhargoni i lojërave FPS

Zhargoni i lojërave FPS

Loja më e njohur FPS deri tani është CS: SHKO. Këtu janë disa terminologji për t'u zotëruar përpara se t'i jepni një goditje lojës.

  • Eko Raundi: Humbja e disa raundeve të njëpasnjëshme mund të dëmtojë ekonominë e një ekipi, duke i privuar ata nga aftësia për të blerë artikuj për raundet e ardhshme, të cilat njihen si raunde eko.
  • Ndezur: Një lojtar merr dëmtim në raundin aktual, ai thuhet se është i ndezur.
  • Molly: Një nga pesë llojet e granatave CS: GO. Zakonisht ka për qëllim të parandalojë kundërshtarët që të hyjnë në një pikë të caktuar të hartës.
  • Kobe: Vrasja e një kundërshtari me një granatë në distancë.
  • Raundi Anti-Eko: Kjo është kur një ekip blen armaturë të aftë për të dhënë më shumë para për vrasje ndërsa përballet me kundërshtarët që janë në një raund eko.
  • Rritja: Dy ose tre lojtarë punojnë së bashku për të mposhtur një pengesë dhe për të fituar një avantazh terreni mbi kundërshtarët.
  • Rrotullimet: Lëvizja e lojtarëve nga një pikë e hartës në tjetrën për qëllime të mbrojtjes ose sulmit të kësaj të fundit.
  • Top Fragger: Një vrasës i suksesshëm i një kundërshtari. Do të thotë gjithashtu lojtarët më efektivë për sa i përket pikëve dhe vrasjeve.
  • Telefonuesi i shtënë: I njohur gjithashtu si një kapiten në lojë, një Shot Caller është një vendimmarrës në lojë për çështje të tilla si kontrolli i hartës, rrotullimet dhe menaxhimi.
  • Nemesis: Një armik është një armik që e rrëzoi lojtarin shumë herë radhazi - pa e vrarë përsëri.
Zhargoni i lojërave FPS