Faqet kryesore të basteve të Rocket League 2024

Rocket League është një lojë video futbolli me automjete që u lëshua në vitin 2015. Loja fillimisht u krijua për lojërat PlayStation 4 dhe Microsoft Windows. Disa muaj pas lëshimit të tij, portet për Nintendo Switch dhe Xbox One u lëshuan gjithashtu. Loja ka ngjashmëri të ngushtë me paraardhësin e saj, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, megjithëse me disa dallime të spikatura.

Lojtarët mund të kontrollojnë makinat me raketa, me të cilat ata mund të godasin një top të madh dhe të përpiqen të shënojnë në një mënyrë të ngjashme si në një lojë futbolli. Automjetet mund të kërcejnë kur fuqia e raketës aktivizohet për të goditur topin ndërsa janë ende në ajër.

Faqet kryesore të basteve të Rocket League 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Gjithçka që duhet të dini rreth esporteve të Rocket League

Ka hapësira të shënuara brenda fushës ku lojtarët mund të kalojnë makinat e tyre për të rritur shpejtësinë. Rritjet e shpejtësisë përdoren për të rritur ndjeshëm performancën e makinave dhe mund t'i japin një lojtari avantazhe të shumta në lojë.

Rocket League u lëshua si një modifikim i Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix zhvilloi makina luftarake. Një nga qëllimet e Psyonix ishte t'i bënte makinat joreale të ndiheshin argëtuese për t'u drejtuar pa kompromentuar realizmin.

Pas zhvillimit të Battle-Cars, Psyonix u përpoq t'ia shiste lojën një botuesi si një lojë futbolli me makina me raketa, por ata nuk morën asnjë interes nga të gjithë botuesit. Më pas ata zgjodhën ta publikonin vetë lojën në rrjetin PlayStation, pothuajse pa asnjë marketing.

Loja është shkarkuar mbi dy milionë herë. Megjithatë, studioja e la atë për pak kohë për të punuar në projekte të tjera. Projektet e tjera ndihmuan në gjenerimin e fondeve që më vonë u injektuan në Battle-Cars për ta bërë atë një sukses.

Zhvillimi i Rocket League, i cili erdhi nga projekti Battle-Cars, filloi në vitin 2013 dhe kushtoi rreth dy milionë dollarë. Disa nga rregullimet e bëra për të transformuar Battle-Cars në Rocket League përfshinin rritjen e shpejtësisë së kuadrove nga 30 në 60 për ta bërë atë të përshtatshëm për harduerin më të ri.

RL eSports

Pas lirimit të Liga e raketave, u bë relativisht i popullarizuar në platforma të ndryshme transmetimi, duke përfshirë Twitch. Seria e parë e Kampionatit Rocket League u zhvillua në vitin 2016, me një çmim në para prej 55,000 dollarësh. Ajo bëri më shumë se një milion dollarë të ardhura përmes shitjeve të artikujve dhe arkave kozmetike në lojë. Fondet u përdorën kryesisht për financimin e ngjarjeve të tjera konkurruese, duke rezultuar në rritjen e popullaritetit të lojës si eSport.

Bastet e Rocket League 2024 : gjithçka që duhet të dini

Lojtarët gjithashtu mund të përplasen me makinat e lojtarëve të tjerë dhe t'i shkatërrojnë ato. Makinave të shkatërruara u duhen disa momente përpara se të riprodhohen. Një lojtar mund të kryejë gjithashtu shumë shmangie të shpejta, të tilla si rrotullimi në drejtime specifike dhe kërcime të shkurtra për të shmangur përplasjen për të fituar një avantazh më të mirë pozicionimi.

Të gjitha ndeshjet zakonisht zgjasin pesë minuta. Nëse të dyja skuadrat barazojnë pas pesë minutash, fiton skuadra e parë që shënon golin tjetër. Lojërat mund të luhen nga një me një deri në katër kundër katër.

Bastet në Rocket League janë relativisht të ngjashme me bast në lojëra të tjera eSport. Lojtarët duhet të fillojnë duke gjetur një vend të përshtatshëm lojrash. Për shkak të popullaritetit të lojës, gjetja e një faqeje lojrash që ofron RL në tregun e saj të basteve eSports nuk është mjaft e vështirë siç bëjnë shumë kazino me reputacion.

Megjithatë, lojtarët duhet të marrin parasysh edhe numrin e ngjarjeve të disponueshme. Sa më shumë ngjarje të Rocket League të ofrojnë një faqe interneti bastesh, aq më shumë mundësi bastesh do të ketë një lojtar. Pas gjetjes së një faqeje me reputacion bastesh që ofron bastevënës të Rocket League, lojtarët duhet të depozitojnë fonde në llogaritë e tyre të basteve dhe të vendosin bast përkatës në Rocket League. Llojet e basteve mund të ndryshojnë në varësi të tregjeve të ofruara.

Bastet më të zakonshme zakonisht bazohen në një ekip për të fituar, lojtar për të shënuar dhe numrin e golave. Bastet e Rocket League gjithashtu mund të kombinohen. Bastet mund të jenë gjithashtu për ndeshje të vetme ose një ngjarje të tërë. Procesi i vendosjes së bastit mund të ndryshojë pak në vende të ndryshme bastesh, por parimet mbeten të njëjta.

Bastet në Rocket League zakonisht janë mjaft argëtuese për shkak të natyrës së lojës. Lojtarët mund të shijojnë lojën, pavarësisht nga rezultati i lojës. Çdo ndeshje zakonisht zgjat vetëm pesë minuta, kështu që lojtarët nuk presin shumë për të ditur rezultatet e basteve të tyre.

Pse është popullor Rocket League?

Rocket League është një nga lojërat më të njohura falas të disponueshme në PS4 dhe platforma të tjera të ndryshme. Është shumë popullor që ka një komunitet aktiv në internet që ndërvepron vetëm në lidhje me lojën dhe problemet e saj. Steam Charts vlerëson se loja ka ende më shumë se 150,000 përdorues aktivë. Numri zakonisht rritet gjatë ngjarjeve të mëdha.

Konkurset e eSports gjithashtu kanë ndihmuar ndjeshëm në rritjen e popullaritetit të lojës. Disa nga garat e eSports janë Major League Gaming dhe ESL. Psyonix ka gjithashtu Serinë e saj të Kampionatit Rocket League që ndihmon në ruajtjen e popullaritetit të lojës.

Duke luajtur eSport në internet

Rocket League në përgjithësi u krijua për t'u luajtur mes miqsh. Mënyra më e lehtë për ta bërë këtë është të luash në internet, megjithëse është e mundur të luash jashtë linje në një tastierë lojrash. Lojtarët mund të lidhen dhe të konkurrojnë në internet në të gjitha platformat në të cilat RL është në dispozicion. Lojtarët kanë mundësinë të çaktivizojnë lojën ndër-platformë. Lojtarët mund të lidhen me lojtarë të tjerë në një platformë të ngjashme vetëm kur loja ndër-platformë është e çaktivizuar.

Për të siguruar një lojë të qetë, lojtarët kanë nevojë për një lidhje të qëndrueshme në internet. Loja lejon lidhje deri në tetë lojtarë të ndryshëm. Megjithatë, vetëm katër lojtarë të ndryshëm mund të ndajnë ekranin në të njëjtën kohë.

Lojtarët e eSports të Big Rocket League

Disa lojtarë esport kanë bërë emër për shkak të suksesit të tyre në lojën e eSports. Të tilla zakonisht gjykohen nga shuma e parave që fitojnë në lojërat e njohura, duke përfshirë Rocket League. Shumica e tyre janë gjithashtu përgjegjëse për popullarizimin e disa prej lojërave në të cilat zakonisht fitojnë.

Johan Sundstein ka fituar mbi 7.2 milionë dollarë në eSports, duke e bërë atë fituesin më të lartë ndonjëherë në eSports. Lojtari i radhës është Kyle Giersdorf, i cili ka më shumë se 3.2 milionë dollarë fitime. Emra të tjerë të shquar janë Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg dhe Joona Sotala.

Pse lojtarët e duan Rocket League?

Një nga arsyet kryesore pas popullaritetit të Rocket League është se loja është e sinqertë. Kjo do të thotë se loja nuk përdor algoritme për të përcaktuar suksesin e lojtarëve.

Lojtarët duhet vetëm të mbështeten në ligjin e fizikës pa ndonjë rastësi. Nuk ka gjithashtu asnjë element pay-to-win në lojë. Të gjitha transaksionet brenda lojës janë vetëm kozmetike, të cilat lojtarët i përdorin vetëm për t'i bërë makinat e tyre të duken estetikisht më të mira.

Një arsye tjetër e dukshme është se loja është mjaft argëtuese. Grafika dhe natyra konkurruese e lojës janë faktorët kryesorë që kontribuojnë në argëtimin e saj. Titulli ndër-platformë i lojës është gjithashtu mjaft tërheqës për shumë lojtarë.

Si të luani Rocket League si profesionist?

Të luash Rocket League është relativisht e lehtë. Duhen vetëm disa minuta që çdo lojtar i ri të kuptojë dhe të luajë lojën. Megjithatë, të bëhesh ekspert kërkon shumë praktikë pasi disa manovra mund të jenë të vështira për t'u mësuar.

Kurba kryesore e të mësuarit përfshin njohjen e kontrolleve të lojës. Më pas, lojtarët mund të fillojnë të mësojnë disa nga lojërat dhe truket pozicionale për të përmirësuar shanset për të fituar. Loja ka një modalitet trajnimi që përfshin një tutorial për të ndihmuar lojtarët të mësojnë dhe të përmirësojnë lojën e tyre.

Udhëzimet bazë mësojnë gjithçka në lidhje me kontrollin e makinave, kryerjen e shmangieve dhe kërcimeve dhe përdorimin e nxitjeve. Udhëzimet e avancuara ofrojnë informacione për kryerjen e manovrave komplekse të tilla si bërja e kërcimeve të dyfishta, fluturimi me raketa dhe bërja e rrokullisjeve përpara.

Lojtarët dhe ekipet më të mëdha të Rocket League

Lista e lojtarët dhe ekipet më të mëdha e Rocket League varion nga kampionët në fuqi deri tek të sapoardhurit e nxehtë. Lojtari më i mirë është M0nkey M00n, i cili luan për ekipin BDS. Ai është aktualisht në vitin e tij të tretë të lojërave profesionale të Rocket League. 18-vjeçari njihet për udhëheqjen e vazhdueshme të ekipit të tij drejt fitores.

Ndër më të mirët renditet edhe Jstn, i cili luan për ekipin e NRG. Përveç suksesit të tij, ai njihet edhe për golin më të famshëm në këtë lojë. Stili i tij i lojës është i shpejtë, i ndezur dhe shumë krijues. Emra të tjerë të shquar përfshijnë Turbopolsa të Team Envy, Extra nga ekipi BDS dhe Firstkiller nga Team Rogue.

Bast për një kampionat të Rocket League

Kupa e Botës eSports aktualisht njihet si Konventa Botërore e Sporteve Elektronike (ESWC). Ky konkurs ndërkombëtar përfshin disa sporte elektronike, të cilat zhvillohen çdo vit. Në mënyrë tipike, ngjarjet kombëtare kualifikuese zakonisht zhvillohen midis ekipeve nga e gjithë bota.

Vetëm fituesit e kualifikueseve marrin të drejtën për të përfaqësuar vendet e tyre në kampionat. Popullariteti i ngjarjes është rritur gradualisht, por në mënyrë të qëndrueshme. Aktualisht tërheq qindra mijëra spektatorë në internet nga e gjithë bota.

ESWC u krijua nga një kompani franceze e quajtur Ligarena. Kompania ishte e njohur më parë për organizimin e ngjarjeve më të vogla LAN vetëm brenda Francës. Në vitin 2003, kompania vendosi të dilte madhështore dhe të organizonte një ngjarje ku mund të bashkoheshin pjesëmarrës nga mbarë bota. Kjo shënoi lindjen e ESWC.

Kompania më pas u rrit dhe ndryshoi në Game–Services në 5005. Më pas ajo solli një kompani tjetër të quajtur Games-Solution në 2009, e cila më vonë fitoi pronësinë e markës së saj. Në vitin 2012, një agjenci e quajtur Oxent, e specializuar në sportet elektronike, bleu ESWC.

Gjithçka rreth ESWC

Kupa e parë botërore e eSports, e cila u mbajt në vitin 2003, kishte 358 pjesëmarrës të ndryshëm. Gjithsej 37 vende morën pjesë në këtë ngjarje për të fituar çmimin prej 150,000 eurosh. Ngjarja paraqiti vetëm pesë ndeshje. Numri i pjesëmarrësve kishte arritur në 547 deri në vitin 2006, duke përfaqësuar 53 vende të ndryshme. Paratë e çmimit gjithashtu u rritën në 400,000 dollarë amerikanë. Numri i lojërave ishte rritur gjithashtu në shtatë.

Që atëherë, ESWC është zhvilluar çdo vit, me numrin e pjesëmarrësve në rritje të vazhdueshme çdo vit. Megjithatë, paratë e çmimeve u luhatën në të dy drejtimet, me disa vite me një çmim më të ulët se vitet e mëparshme. Në disa vite, struktura e ngjarjes ndryshoi gjithashtu për të përfshirë përmirësime që përmirësojnë përvojën e lojtarëve dhe spektatorëve.

Karakteristikat e lojërave në ESWC

Në vitin 2003, vetëm pesë lojëra u shfaqën në ngjarjen ESWC. Këto përfshinin Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 dhe Counter-Strike Female. Në 2004, Painkiller dhe Pro Evolution Soccer u shtuan në listë. Çdo vit pasues gjithashtu pa disa shtesa të lojërave të reja.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Force Special, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance dhe League of Legends janë disa nga lojërat e tjera që janë luajtur ndonjëherë në ESWC.

Sa herë që versionet më të reja të një loje shfaqen në turneun u lëshuan, ata zëvendësuan versionet më të vjetra. Për shembull, FIFA 10 u zëvendësua nga FIFA 11 në 2011 dhe më pas FIFA 13 në 2012. Numri më i madh i lojërave që janë paraqitur ndonjëherë në një ngjarje të vetme është dhjetë, në vitin 2010.

Përveç titujve zyrtarë, turneu zakonisht përfshin disa lojëra të tjera. Në përgjithësi, pothuajse të gjitha esportet e njohura zakonisht luhen, por nuk paraqiten si ngjarje kryesore. Lojërat kategorizohen si luftarake, gjuajtëse në vetën e parë, arena beteje në internet me shumë lojtarë, gara, sporte, strategji në kohë reale, gjuajtëse me persona të tretë dhe lojëra me letra.

Numri i medaljeve

Aktualisht Franca mban numrin më të madh të medaljeve, të cilat janë 23 medalje ari, 14 medalje argjendi dhe 25 medalje bronzi. Shtetet e Bashkuara janë në vendin e dytë me 30 medalje, të ndjekura nga Suedia dhe Koreja e Jugut. Nga të gjitha vendet që kanë marrë pjesë ndonjëherë në ngjarje, vetëm 32 vende kanë fituar medalje.

Gjeni bastebërësit e përsosur të Rocket League

Aktualisht, nuk ka shumë ofrues bastesh që ofrojnë tregje bastesh në Rocket League. Gjetja e një mund të jetë pak sfiduese. Një mënyrë e thjeshtë për të marrë një është duke vizituar një faqe të renditjes së kazinove dhe duke kaluar nëpër listën e atyre të disponueshme. Hapi tjetër përfshin krahasimin e të gjitha vendeve të mundshme të basteve për të përcaktuar atë më të përshtatshmen.

Ky proces përfshin marrjen parasysh të numrit të ngjarjeve të disponueshme në sit, shanset, besueshmërinë e ofruesit dhe përpunimin e pagesave, ndër shumë gjëra të tjera. Gjetja e faqes së duhur të basteve siguron që lojtari të shijojë përvojën më të mirë të përdoruesit.

Lojtarët duhet të depozitojnë para në llogaritë e tyre përpara se të bastnin në Rocket League. Kjo është me përjashtim të faqeve që ofrojnë dhe lejojnë përdorimin e bonuseve pa depozita për të bastuar në RL. Me gjithë atë grup, lojtarët mund të marrin në konsideratë të gjitha opsionet e basteve në dispozicion dhe të vendosin bastet përkatëse.

Të tilla përfshijnë bastet për fitoren e një ekipi të Rocket League, numrin e golave dhe lojtarin për të shënuar. Disa nga prodhuesit e basteve elektronike esport zakonisht transmetojnë lojërat drejtpërdrejt. Kjo i lejon lojtarët të ndjekin lojën pas basteve. Ai gjithashtu u jep lojtarëve njohuri për ekipet dhe lojtarët, të cilat mund të ndihmojnë për të informuar vendimet e tyre të mëvonshme të basteve.

Ekipet më të mira të Rocket League për të vënë bast

Skuadra të shumta janë mjaft të mira për t'u renditur ndër më të mirat. Bastet në ekipe të tilla zakonisht u japin lojtarëve shanse më të mira për të fituar, edhe pse ata zakonisht kanë shanse më të ulëta. Renditja e ekipeve mund të jetë paksa sfiduese për shkak të faktorëve të shumtë që duhen marrë parasysh. Të tilla përfshijnë:

  • Performanca e përgjithshme e ekipit.
  • Forma aktuale e ekipit.
  • Garat në të cilat kanë marrë pjesë skuadrat ndër të tjera.

Ekipi BDS

Ekipi i rangut më të lartë quhet Team BDS. Ekipi është një organizatë zvicerane esports me lojtarë M0nkey M00n, MaRc_Nga_8, dhe Shtesë. Të tre aktualisht janë nën një kontratë që do të zgjasë deri në fund të vitit 2022. Trajneri i skuadrës është Kael. Skuadra ka luajtur qindra ndeshje dhe ka regjistruar mbi 75% fitore në seri dhe mbi 64% fitore.

Vitaliteti i ekipit

Ekipi i renditjes së dytë është Team Vitality, më parë Renault Vitality. Ekipi është i vendosur në Francë dhe dihet se konkurron në disa lojëra të ndryshme eSport. Lojtarët e tij aktivë janë Fairy Peak, Kaydop dhe Alpha54. Trajneri i ekipit quhet Mount. Skuadra ka një rekord prej mbi 67% fitore në seri dhe 59% fitore në lojëra.

Dignitas

Ekipi i tretë quhet Dignitas, i thirrur më parë Ekipi Dignitas. Ky ekip është i bazuar në Shtetet e Bashkuara, me Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa dhe Jessie. Ata kanë një rekord prej mbi 58% fitore në seri dhe 54% fitore në lojëra.

Lojëra e papërshtatshme

Ekipi i renditjes së katërt është Misfits Gaming. Organizata amerikane eSports është e vendosur në Miami. Lojtarët e ekipit janë Mittaen, arju, Kash dhe ANDYTHEMANDY. Performanca e ekipit është 70% fitore në seri dhe 59% fitore në lojëra. Përqindjet janë goxha mbresëlënëse, por numri i përgjithshëm i ndeshjeve që ka luajtur skuadra është shumë më pak se skuadrat e tjera kryesore.

SMPR eSports

SMPR eSports quhet edhe Semper Esports. Pronari i ekipit European Rocket League është një organizatë angleze eSports e quajtur Semper Fortis Esports. Lojtarët janë Kassio, Archie, Chausette45 dhe RamS. Performanca e ekipit është 52% fitore në seri dhe 51% fitore në lojëra.

Ekipet e tjera të shquara përfshijnë Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming dhe Natus Vincere. Është thelbësore të theksohet se renditja zakonisht ndryshon herë pas here për shkak të natyrës konkurruese të lojës.

Pro dhe kundra

Pro

  • Loja është argëtuese: Pro më e dukshme është se loja është mjaft argëtuese. Kontrolli i makinave duke përdorur ligjet e fizikës në lojë mund të jetë i varur nganjëherë. Grafika dhe aftësia për të modifikuar estetikën e makinës gjithashtu e bëjnë atë mjaft të këndshme.
  • Të luash lojën është e lehtë: Loja ka rregulla dhe objektiva relativisht të lehta. Kontrollet e lojës janë gjithashtu mjaft të thjeshta. Kjo e bën të lehtë për këdo që të luajë dhe të shijojë lojën, duke përfshirë fillestarët.
  • **Loja është falas:**Një tjetër profesionist kryesor është se loja është plotësisht falas. Lojtarët nuk kanë nevojë të shqetësohen për ndarjen me paratë e tyre për të hyrë në lojë ose veçoritë e saj.
  • Loja ka një redaktues të detajuar të makinës: Redaktori i makinave është mjaft i detajuar, gjë që lejon lojtarët të modifikojnë makinat e tyre në detaje ekstreme. Ndryshimet nuk ndikojnë në performancën e lojës.
  • Loja ka një mënyrë trajnimi: Lojtarët mund të mësojnë ose stërviten për të përmirësuar lojën e tyre duke kaluar në modalitetin e stërvitjes. Udhëzimet janë mjaft të detajuara dhe efektive.

Kundër

  • Kohëzgjatja e lojës është fikse: Nuk ka asnjë mundësi për të ndryshuar kohëzgjatjen e lojës, e cila është caktuar në pesë minuta.
  • Ekipet e AI shpesh humbasin shumë lehtë: Ekipi i AI zakonisht e bën të lehtë të shënojë, ndonjëherë edhe duke i bërë shokët e skuadrës të shënojnë vetë
  • Serverët mund të prishen shpesh: Lojtarët zakonisht përjetojnë prishje të serverit herë pas here.

Gjithçka në lidhje me shanset e basteve të Rocket League

Shumica e ofruesve të basteve zakonisht ofrojnë shanse bastesh të Rocket League bazuar në rezultatin e pritur të lojës. Ekzistojnë formula specifike që përdoren për llogaritjen e probabilitetit, të cilat lidhen drejtpërdrejt me probabilitetin. Për shembull, një ekip me shumë mundësi për të fituar një lojë do të ketë shanse më të ulëta, duke rezultuar në fitime më të ulëta. Shanset zakonisht paraqiten në një mënyrë të ngjashme me ato të futbollit autentik.

Shanset e basteve gjithashtu zakonisht vazhdojnë të ndryshojnë ndërsa loja vazhdon për faqet që lejojnë bast live në Rocket League. Për shembull, shanset për të fituar një skuadër mund të ulen shumë nëse skuadra shënon një gol.

Shanset mund të ndryshojnë në vende të ndryshme bastesh, megjithëse shumica e tyre zakonisht kanë dallime të papërfillshme. Megjithatë, ka disa site bastesh që dihet se ofrojnë shanse dukshëm më të mira se pjesa tjetër. Kjo e bën thelbësore zgjedhjen e faqes më të mirë pasi ndikon drejtpërdrejt në shumën e mundshme të fitimit.

Disa faqe kanë gjithashtu kërkesa të ndryshme në lidhje me shanset që lojtarët duhet të vënë bast kur duke përdorur bonuse. Lojtarët duhet të plotësojnë kërkesat për të qenë në gjendje të konvertojnë fitimet e tyre në para të vërteta. Prandaj është thelbësore të mbani një sy në kërkesat e basteve kur përdorni bonuse për të bastuar në Rocket League.

Si të fitoni më mirë bastet në Rocket League

Si fillim, lojtarët duhet të jenë shumë përzgjedhës me bastet e tyre. Ky është veçanërisht rasti për lojtarët që janë të rinj në bastet e Rocket League. Lojtarët duhet të vendosin vetëm baste në RL që kanë më shumë gjasa të kenë një rezultat të dëshirueshëm në vend të atyre që kanë më shumë gjasa të rezultojnë në fitimet më të larta.

Hulumtimi rreth një ekipi dhe lojtarëve të tij përpara basteve mund të ndihmojë gjithashtu lojtarët të marrin vendime më të mira për bastet. Performanca e mëparshme, renditja dhe forma aktuale e një ekipi mund të ndikojnë në rezultatin e pritur të një loje.

Lojtarët gjithashtu duhet të përdorin të drejtën taktikat dhe strategjitë e basteve. Të bësh këtë mund t'i ndihmojë lojtarët që të jenë shumë më vendimtarë kur marrin vendime për bastet. Kjo është për shkak se ata gjithmonë do të dinë se cilin bastvënës dhe lloj bastesh të zgjedhin për të gjitha bastet që bëjnë.

Menaxhimi i duhur i bankrollit është gjithashtu thelbësor. Lojtarët nuk duhet të shpenzojnë kurrë para që nuk mund të përballojnë të humbasin në asnjë bast.

Lojtarët duhet të përdorin gjithmonë çdo bonus në dispozicion të tyre. Shumica e ofruesve të basteve esports zakonisht ofrojnë a bonus mirëseardhjeje. Përdorimi i një bonusi të tillë u jep lojtarëve mundësi për të mësuar ose praktikuar lojën dhe ndoshta të fitojnë para pa rrezikuar asgjë.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSporte
About

Jun-ho Kim, maestro dinamik i Esports në Korenë e Jugut, qëndron si një fener njohurish në EsportRanker. Duke përzier aftësitë analitike me një dashuri të lindur për lojërat, Jun-ho zbulon tapiceri të ndërlikuar të garave në internet, duke siguruar që lojtarët të qëndrojnë të informuar dhe të frymëzuar.

Send email
More posts by Jun-ho Kim